مجری محترم ساخت و اجرای مواد الیافی نسبت به مواد سلولزی به زمان و حوصله بیشتری نیاز دارد و دقت در این امر به کیفیت اجرا کمک خواهد کرد.

  • هر کیلو مواد الیافی تقریباً ۲ الی ۵/۲ مترمربع را پوشش می دهد.
  • برای هر ۱ کیلو مواد الیافی خشک تقریباً ۳ لیتر آب احتیاج است.
  • ابتدا در ظرفی مواد الیافی را که به هم چسبیده، کاملاً از هم باز نمائید تا مواد یکدست و همگن گردد.
  • در تشت دیگر به میزان لازم (تقریباً ۳ برابر وزنی موادالیافی مورد نیاز) آب ولرم بریزید و به ازای هر ۱۰ لیتر آب ۱ تا ۵/۱ لیتر رزین مایع به اب اضافه نمائید. افزودن رزین داخل مواد موکداً توصیه می گردد چون باعت دوام وچسبندگی بیشتر و قابلیت شستشو و بالا رفتن کیفیت اجرای محصول می گردد.
  • مواد الیافی راطی چند مرحله به محلول آماده شده اضافه نمائید و در هر مرحله خوب ورز دهید تا آب به تمام الیاف برسد و این کاررا تا زمان رسیندن به خمیر مطلوب ادامه دهید.
  • قبل از خشک شدن مواد بر سطح،پرداخت و لکه گیری های لازم را انجام دهید. در صورتی که سطح مواد خشک باشد جهت پرداخت و لکه گیری لازم است سطح مورد نظر با اسپری خیس گردد تا مواد جدید به سطح خوب چسبیده و سطح یکنواخت گردد.
  • پس از خشک شدن مواد با اجرای ۱ یا ۲ دست رزین روکار (رزین جامد) یاس با غلظت بالا بوسیله پیستوله ،سطح اجرا شده خود را با تضمین و کیفیت خوب به مشتری تحویل دهید.

قبل ازاجرای مواد الیافی برروی گچ وخاک وسیمان برای صرفه جویی در هزینه پیشنهاد میگردد از مواد سلولزی مخصوص زیر کار یاس استفاده نمایید.

مجری محترم: مهمترین عامل مورد توجه مردم، قابلیت شستشوی پوشش هاست پس با استفاده مناسب و کافی از رزین مایع و جامد، مشتری را از انتخاب این محصول خرسند سازید تا در نهایت با رضایتمندی مشتری به اعتبار و برکت کار خویش دست یابید.

با آرزوی روزهایی شاد برای شما مجری محترم،گروه یاس همواره برای خدمتگزاری ورضایت وراحتی شما در کنارتان خواهد بود و امیدواریم با نظرات و پیشنهادات خود، ما را از تجربیات ارزشمندتان بهره مند سازید و بدانید پیشنهادات ارزشمند شما راهنمای ماست وبی پاسخ نخواهد ماند.

  با آرزوی دیدار-  گروه تولیدی یاس